paprika och celler.

Igår gjorde jag en kycklingröra med: kyckling (hehe), kokosmjölk, ugnsrostad paprika och kikärtor. I alla fall. Det vart himla gott alltså. Och, till det roliga: en av paprikorna jag använde har M och jag odlat själva ✌🏾️✌🏾✌🏾. 

Stolt. 

Nu är jag påväg till skolan i värsta solvädret. Inte direkt tagit till vara på det nu på förmiddagen men.... Satt och läste om cellen och proteinsyntes ni vet. Så. Spännande. Eller? Just det som föreläsningen ska handla om också hehe. Men alltså skiter i det, för snart får jag träffa mina brudar!!! Har haft sån djävulsk tur gällande klasskompisar alltså. Känner mig redan avslappnad med dem liksom.  Och som känt älskar jag relationer som underhåller sig själva, vi ses ju varje dag i skolan liksom. Nu är jag framme! Hej uni 🤓.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0