söndagmorgon i november.


Här ligger vi fortfarande i sängen. Sibbi ligger över mig och jag har inte känt av foten sen blodtillförseln ner dit ströps av hennes tyngd. Michael andas tungt bredvid mig och varje andetag doftar lite  whiskey. Täckena ligger huller om buller och jag har tänt ett litet doftljus i fönstret. Jag ska snart kliva upp, sätta på den första julmusiken för i år och njuta av vår adventsljusstake i form av ett luciatåg som lyser i köket. Komma på någonting vi kan stoppa i oss, kanske pizza eller en jäkligt god sallad med soltorkade tomater, mozarella, grillad kyckling och babyspenat. Fast just det. Efter att ha sett dokumentären cowspiracy i veckan är väl anledningen att inte äta kött ännu större. Om nu inte de faktum att kött är cancerframkallande räcker vill säga..

Sen i eftermiddag ska jag och de fina klassisarna få fira Proppen som blir 19. Vankas glassbuffé liksom!! Och åh så glad att jag fått träffa de här brudarna alltså. 

Nu släppte Sibylla en fis så nu ska jag gå upp ur sängen ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0