inte riktigt där än.

Början på den här veckan har varit så off. Alltså igår fick jag träffa Maria och Victor och äta pizza + spela spel med min sambo tills 00.30. Idag var jag i lekparken i solen, åt påsklunch och slutade tidigt. Träffade Lizz och hade en hängkväll med M och Simon. 

Men jag är ändå off. Kroppen känns tung och ful. Inte stått på händer på två dagar, inte simmat en simtag på en månad. Dricker sista slatten Cola från kylen och liksom oroar mig för att bli sockerberoende. Hjärnan känns oanvändbar, slut på idéer och matt. Inte ledsen, bara matt. Kanske blir det perfekt med påsk nu, är det liksom så det är tänkt? 5 dagars ledigt, kan knappt tänka tanken.  

Nu har jag rena lakan i alla fall. Eller ja, påslakan. Kommer somna oavsett. Hejhej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0