en juni-dag.

Alltså!!!! Ligger i soffan, slösurfar på mobilen, smälter lite nudlar och njuuuuter av solen som bjudits idag. Har fortfarade balkongdörren öppen och jeansshorts på benen. Man ska inte sträva mot perfektion men snälla? Varför kan inte magen vara med på spåret? Har haft ont i två dagar och trodde först att jag hade sträckt mig i magen efter en promenad i Tyr-skogen med Lizz och Pelle men nu är det tillbaka i tarmarna som vanligt........

I alla fall. Hämtade upp sibb idag, cyklade hem och satte mig i solen på balkongen för att lindra huvud och mage. Solen bara gassade och jag läste Elle mat och vin och blev nästan hungrig trots magen. Tog sen en liten sväng med Sibylla, strosade långsamt för att inte hon skulle bli för varm eller jag få för ont. Har nu ikväll hängt lite med Fredrik som äntligen är hemma i Karlstad för jobb på sjukhuset! Sen skickade jag iväg honom, duschade och efteråt hamnade jag här. Det känns ändå fint, platt läge funkar och solen glimmar ju fortfarande. Åh. Juni. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0