vardagsintroduktion.


Här igen, med läppen nedsjunken i forest fruit-teet. Pga slask som frusit till is har jag åkt buss två dagar i rad. Det är ganska skönt, inte behöva trampa och bli svettig innan jobbet. Men också tråkigt att jag måste gå upp tidigare och att jag fryser hela vägen. Kan nog tänka mig att varva cykel och buss. 

I övrigt känns det verkligen som att jag var ledig länge (lyx) och i och med det är kroppen såå ovan vid vardag. Fortfarande inget trött på kvällen med kan knappt få upp ögonen på morgonen. En önskan om att sitta bredvid Michael i soffan varje kväll pga hjärnan orkar inget annat. Hur lång inkörningsprocess tror ni det är? Kanske känns det redan bättre nästa vecka? :)

För övrigt ska jag börja på yoga på yogaskolan om en vecka, ser sjuuuukt mycket fram emot det. Och BUGG med M imorgon, det kan bara bli galet 😂. Får se om vi fastnar för det. Nu ska jag slurpa upp teet och gå ner och köra igång. 
Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0