selfie-nyår och all bra mat!!!!







Alltså vi är så jävla snygga. Älskar den människan något så jävulskt. Fick kyssa honom på tolvslaget när bengaler lyste klarröda bredvid oss, raketerna smällde i dimman och vi försökte hålla oss fast på Skinnarviksberget. B ä s t. 

Igår var ett så himla mysigt nyår. Vi kom till Vilhelm och Sabina (som bor på Zinkensdamm) ungefär 19 och då var även ett till par, Viktor och Jossan där. Vi fick hattar, välkomstbål och lantchips med typ löjrom på. Sen (alltså blir hungrig när jag tänker på det) serverades denna meny: 

Ungsgratinerad hummer (!!!!!!!) men en hemgjord såndär brödpinne. Dog typ. 

Fläskfilé med potatiskaka (alltså jag bara freestylar nu, minns knappt för det var så gott, tionde parentesen nu också) plus sparris och rågod sås. Mmmmmm. 

Hallonjello med vaniljpannacotta och chokladmousse. Hejdå värdighet på Julia Friberg. 

Fattar ni va najs?! Andra bra grejer är/var: träffa morbror och hans Eva, åka lyxbuss i detta nu, spela tankespel och hänga med bra människor. Imorgon börjar jag klockan 7. Ska ha detta i minnet som tusan. 















Kommentarer
Postat av: amanda

det var tamigfan den snyggaste vännen jag sett!!!!!!!!

2015-01-15 @ 11:50:32
URL: http://www.baraibland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0