lördagsmorgon!


I sängen har jag spenderat 14 timmar detta dygn hitills. Halv ett kröp jag ner bredvid M och somnade på 2 sek  Michael väckte mig sen halv elva med att hissa bort gardinerna och visa mig den vita världen utanför fönstret. Jag sa nej tack ändå. Jag blöder från min livmoder och är förkyld (och har varit hela veckan så nu JÄKLAR skulle det vilas). Har ätit två smörgåsar i sängen, fått pussar, tittat igenom hela internet och somnat om och om igen. 

Men nu. Nu ska jag iväg och få fina naglar (!!) med Maria och Jossan (som ska göra naglarna). Känns som ett lagomt äventyr och det var skönt att duscha och klä på sig kläder faktiskt. 

Hallå PS. Är så nykär i Michael?! Det är ju fantastiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0