2009 med bra kinder. 2015 med fet tunga.

 
2009. Jag, mamma och Max tog en photobooth-bild med "knasig" effekt. Jag var fucking sjutton typ hehe. Max var ju bara barnet. Nyinflyttade i Karlstad, två bondungar.
 
Annars då? Bloggar från datorn, CRAZY. Den är nämligen döende. Hade jag inte en förhoppning om att börja blogga mer från denna? Aja glöm det i alla fall. Börjar jag plugga finns det inget annat alternativ än att skrota denna goding. Alltså bara tanken på en ny dator gör mig....matt? Tråk.
 
Helgen då? Jovars! Maria, jag och Tobbe kollade när Nilsby fick stryk av Lesjöfors i fredags. Vi var glada ändå dock! Fredag ju. Efter det drog jag och M till Tables och lirade biljard med Lizz och Magnus, de hade förlovat sig!!!!! Det var astrevligt och jag svepte tre öl och när den fjärde sen sveptes på Tempelhörnan var gofyllan ett faktum. Åkte glada hem med trevlig taxichaffis klockan typ 02.30 och vaknade uberbakis på lördagen. Den spenderade vi med att sträckkolla The fall, hänga med Michaels familj, passa Sibylla och äta godis. Från Hemmakväll. För 86 spänn. Jag har gått upp 2 kilo under jul. Fortsätter på den trevliga vägen......
 
Idag har jag simmat TUSEN meter på 21 minuter. Nytt rekord/svinglad/awesome/pepp/snabb! Värvningen bör ske så himla snart. I övrigt har jag inte köpt en kalender för 2015 ännu. HAR INGEN KOLL. Det blir veckans uppgift. Har även nästintill dödlig söndagsångest idag, har så sjuuuukt trevliga lediga dagar. Älskar snö, kyla och vinter mycket men........ lite vår, typ påsklov/vitsippor/tulpaner/ett par byxor istället för 3/inga overaller i hallen på jobbet skulle inte vara heeeeelt fel. Okej. Det här behöver slut. Ni ska få en photobooth-bild från idag. Detta nu. 2015.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0