bönor som plåster på såren.

Hej tjabba tjena. 

Påsklovsvecka? Knappt märkt för jag är S J U K. finns ju inget mer eggande än lite förkylning när det kommer till att börja blogga igen. Dock har det denna gång liksom varit mer influensasymptom (hej 1177s hemsida). Jag har till exempel haft feber, det brukar jag inte alls ha. Kanske senast 2008 med lunginflammationen. Har i alla fall legat däckad, inte ens kunnat se på tv ibland. Men i alla fall, nu är jag på bättringsvägen!!! Ingen feber idag, inte än i varje fall, och huvet är lite snällare. Dock är hostan kvar och nästan stegrad + att energinivån är så himla himla låg. Tog en lite promenad förut för att liksom testa och för att köpa soppa. Var heeeelt slut när jag kom in, läskigt. 

Men nu ska jag äta lite edamebönor och ta lite hostmedicin.  Kanske sova en sväng. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0