sista pusten av sommar 2014.








Helgen spenderades först med sovmorgon på lördagen. Välbehövligt ja. Sen tog jag bilen, lilla babyaudin, och körde hela vägen till Fagerås utanför Kil där Mike spelade innebandymatch. Så himlans mysigt att bara sitta där och bli presenterad för tränare och försöka lära mig namnen på alla i laget. Njöt. 
Sen åkte jag ut till Arnön och mami, papi och Sibylla. Vi tog en båttur till Moskären och gick promenad och nakenbadade. Bäst. Somnade tio över tio bredvid mamma och sov cirka elva timmar. Också skönt. Söndagen gick mamma och jag på äventyr och sen kom Max och Michael och vi spelade massa pingis och badade. Som en sista sommarhelg. Så himla fantastisk helg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0