morgonsimma i ljusblå pool.




Hallå idag gick jag upp halv sju, åt en knäckemacka, borstade tänderna och packade min rosa Asien-väska. Seeeeeeeeeeen gick jag och simmade!!!!! Hade läst på badhusets hemsida att en kunde simma till lugn musik och tända ljus men det var det minsann inte när jag kom till badis. Simmade min 40 längder, ömsom jobbigt och varmt, ömsom väldigt väldigt skönt. När jag klev upp tittade jag in till aktivitetsbassängen där de simmade till lugn musik och hade tända ljus......... 

Deppade inte för det utan bastade, hade i inpackning och sen köpte jag en äpple/mynta-smoothie. Kvalité! Alltså hur vardagen kan ha guldkant också alltså. Idag är det ju dessutom hundkurs!  

Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha men vad synd att du missade! Låter ju jättemysigt!

2014-09-26 @ 12:32:33
URL: http://www.mla-photohgraphy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0