mitt i månaden.

Tjeeeeena gänget. Idag har min kollega utvecklingssamtal hela dagen så vårt kontor med vår underbara soffa är upptagen. Så jag har precis hittat mig ett mysrum på övervåningen där jag kan  mysa till det med lite kuddar och min obligatoriska kopp te. 

Har lite novemberångest. Okej brutal novemberångest. Det är mulet och regnar 24/7, det snöar inte, jag börjar bli trött. Snart snart snart måste det ju vara jul? Behöver bara mer än två dagar ledigt, bara lite extra vore skönt. Har en lite tuff vecka. Ikväll ska jag i alla fall tvätta, det blir oerhört najs. Och kanske ta en sväng till Ikea. Eller äta sushi. Imorgon tänkte jag gå på bio och på lördag ska jag se Ms match mot Skoghall. 


Nöjdare än vad jag låter 🌟

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0