helgen vecka 45.

Imorse vaknade jag tjugo över sex att en liten treåring gick på mina och Mikes fötter. Med en liten spöklampa som skiftar färg dök han snart upp vid våra huvuden och ropade "vaaaaakna". Sen gick han och åt frukost och vi somnade om. Nästa gång han tittade in i rummet där Michael växt upp, och där vi spenderat natten, hade han iPaden med sig. Han fick sitta mellan oss, luta sig på sin morbrors bröstkorg. Vi såg hela Frost, äntligen. Han tog en paus mitt i, gick och hämtade bullar. Jag fick den första. 

Efter det gick vi till kiosken och M berättade om deje-minnen. Vi lekte med en dinosaurie, Maggan gjorde hastbullar som smakade ljuvligt och jag hade flanellpyjamas. Sen satte vi oss i bilen och åkte genom skogen hem. 

På eftermiddagen träffade jag saknade Fred som var hemma från Linkan. Vi satt på Melkers och åt varsin brie/salami-smörgås. Pratade om att ta tid på sig för att hitta det en verkligen vill läsa. Och om att han och Linn ska bo i Karlstad i sommar!!!!! Ska bli så kul att kunna träffa honom mer. 

Nu ikväll hade vi lite fars dag-firande här  hemma. Mami och papi åt köttbullar och hemgjort potatismos med oss. Plus spelade spel och åt fruktsallad. Mysigt att ha dem här 💛. M och jag avslutade kvällen med dokumentär om havet (vet inte om jag ska fortsätta äta fisk). Nu youtubar han trumpetspelande och jag har söndagsångest. Ska kyssa honom och sen somna. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad var det för dokumentär om havet? Älskar dokumentärer om hav och fisk osv!

Svar: Mission Blue tror jag den hette :))
Julia

2014-11-10 @ 11:23:09
URL: http://www.mla-photohgraphy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0