hej du räddade mig.

HALLÅ! 

idag när jag svängde ut hemifrån gården  på cykeln så bara for bakhjulet iväg på den halkiga asfalten och jag for i backen liksom KABOOOOOOM. Huvudet först, snett över pannan rakt ner i asfalten. Hämtade hem min hjälm från Stockholm i helgen. Utan den hade jag varit mitt emot jobbet idag, på sjukhuset alltså. Låg och kved en liten stund, sen kom en liten gymnasiekille fram och frågade om det gick bra. Då var jag uppe på cykeln inom 3 SEK och bara JAJJEMÄN. 

Nu har jag ont i hela vänsterbenet, höger knä, handflator och stoltheten. 😒. Kanske får ni se en bild på blåmärket imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Julia L

Du måste ta det försiktigt och BRA att du hade hjälm!

2014-11-28 @ 10:41:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0