bästaste finaste.

Midsommar. 

så kul, så bra, så kallt, så mycket skratt. Sådär idylliskt ni vet? Vi hade tio vänner över på sommarstugan på Arnön, alla med extremt underbara personligheter och som alla får mig att skratta och känna mig trygg. De hade mig sig tårta, sallader, fem olika dippsåser, grillkol, räkor och si si si, vi åt oss mätta på grillat och fick tre kilo färskpotatis över. 


Vi badade i fjortongradigt vatten, fick igång brandalarmet två gånger och spelade kubb, boule och hemgjort med andra ord. Vissa vart fulla, andra fick 14 myggbett i ansiktet (haha Mary), jag buggade mig snurrig med Richard och Petter hamnade i final i allt. Dagen efter vaknade jag upp tätt bredvid min kärlek av att Joline öppnande dörren och sa att solen sken. Tänker att min ansikte också gjorde det. 





Vaknade upp med 6 gäster kvar, lyxen i det alltså! Vi åt frukost, pizzabullar och knäckebröd och försökte sola mellan molnen. Tillslut rullade de hem och lämnade ett stort tomrum efter sig som vi försökte fylla med James Bond och pizza. 

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka fina bilder!

2014-06-28 @ 16:46:16
URL: http://www.miaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0