räkmacka, hundgos och väntsalen.


Idag har jag tittat på Glee, ätit räkmacka och gosat med Sibbi hos mamma och pappa och nu är jag på vårdcentralen. Denna sjuka ska botas så att jag kan skriva om något roligare snart... 

Lite ledsamt att inte vara på semester med världens bästa men samtidigt lite skönt att sova i vår säng, laga egen mat och bara göra typiska sommargrejer hemma ett tag. Vill så himla gärna bada och sola. Känns som färgen försvinner för varje sekund, tur att solbränna inte är det viktigaste med sommaren... Heh. PS. Spela quizkampen med mig :D 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh, quizkampen är ju bäst. Nymphh kallar jag mig där :)
Krya!!

2014-07-29 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0