lördagnatts outfit.


Tjo. Livmoderinflammation gör ont och det enda jag tänker på är:

1. Att jag kommer bli steril
2. Att jag gnäller
3. Att jag är svinjobbig för mina kollegor som inte kan jobba. 

Hatar att vara sjuk. Såklart. Älskar uppmärksamhet men den en får vid sånna här sjuktillfällen är vidrig. Usch. Vill vara stark, pigg och redo att börja mitt nya jobb nästa vecka och njuta till 1000% av sista veckan som "ledig". 

Kan vi alla fall enas om att jag var brun på akuten? Yngst också tydligen. Läkaren skämtade och frågade om mina föräldrar visste om att jag var där. Förminskning x100. 

Nu ska vi i alla fall kvällsbada med Richard och Joline. Får väl ta ett snabbt dopp tänker jag. Lite njut i allt mitt bittra. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0