hej sötnos.

Alltså våra kompisar har fått barn och är självklart de bästa föräldrarna någonsin. Och snart kommer de hit med lilla guldklimpen. Träffade henne förvisso igår men får inte nog. Står och tittar ut genom fönstret och väntar på att få se deras bil nu.... 

Låg i deras soffa igår, däckad av värme och smärta men var ändå så nöjd med Mirjas och mitt häng som bara bestod av degande, saftdrickande och lite bebisgos. Innan vi åkte hem efter Michael och Robins fotbollsträning badade vi i älven, så himla mysigt. Sen åkte vi hem och tittade på heroes.

Idag har jag haft mer ont, läkaren har ringt och sagt att jag nog har vätska i magen från en brusten cysta (förmodligen, de vet alltså inte). Inte lusigt det gjort ont. Men nu mååååste det försvinna snart tänker jag :). Annars har mamma, jag och Sibbi haft mysdag med laxpita och träffa Pelle och Lizz. 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Så söt och super bra blogg :)

2014-07-31 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0