Fredrik Wikingsson i lurarna på springtur.

Innan träning:

Peppad, ser tränad ut, känner mig ändå lite stark. 

Efter träning:

Fick ont i äggstockarna efter 2 kilometer. Som en slags pre-mensvärk, fattar inte hur ofta jag ska ha ont där i magtrakten?! Kanske är jag sjuk... "hypokondriker". Tog mig i alla fall hem lite gående, lite springande och tänker efter lite knäböj och plankan att den bästa träningen är den som blir av! Ostigt. Men alltså jag är så grymt otränad, det är galet alltså. Måste verkligen försöka men att skapa en vana och bryta en annan är så himla himla svårt! En måste ha så mycket vilja och kraft, något som inte alltid är så självklart. Men nu försöker jag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0