ska ut och springa (kanske).

 
 
 
whats up people? Vet inte om ni märkt det men det är för tillfället snöstorm ute (OBS överdrift men det är sant att det snöar). Detta är ju inte bara lite otur eftersom jag sitter här i löpkläder redo för att springa lite. Yes it's true. Linne, långärmad tröja och lager2-tröja ska gömmas under en tunn jacka som en gång var mammas. Ska jag ha mössa? Kommer jag ens springa? Jag tänker att jag ska vara nöjd även om jag bara springer lite och sen går. Får alltid så jäkla ont i fötterna när jag inte sprungit på ett tag på grund av att jag har pronation på mina fötter, alltså typ viker dem inåt. Jaja, antar att det bara är att kasta sig ut, har lite tidspress också så precis just NU vore det bra om jag snörade på mig skorna. Hörs sen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0