preparering.




Hej ni fina!

Igår jobbade jag öppning till klockan fyra på Twilfit. Står och räknar timmar och lön och tänker ut exakt vad jag kan spendera den på i Thailand. Åker om 11 dagar! Handlade på Apoteket igår för över 400kr vilket ju är väldigt sällan... Men solkräm, handdesinfektion, vätskeersättning och annat plock kändes på sin plats! Blev också glad för igår fick jag veta att jag fick sju pass till innan vi åker på twilli. Har börjat tycka det är kul att jobba!! 

Efter jobbet gick jag till Sats och mötte mamma. Vi gick på spinning och ABSolution vilket var så jävla jobbigt att det nästan inte kändes värt. Men smärta är ju svaghet som lämnar kroppen så att ... Mamma hade i alla fall köpt smoothie från Zest (bredvid Sats) som vi slurpade i oss efteråt medan vi hämtade andan. Åkte sen hem till henne där det var tomt eftersom både papi och Max är i Stockholm. Mamma gjorde pannkakor och sen låg vi i sängen och åt chips och läste tidningar hela kvällen tills Mike kom och hämtade mig. 

Vaknade nu med någon slags fruktansvärd träningsvärk och hungersug. Ska göra frukost, prova sommarkläder och kolla hotell på Koh Chang. Jobb sen i eftermiddag! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Alltså det finns fan inget bättre än att köpa såna där saker och förbereda sig inför en resa. Förutom själva resan då! Ser SÅ mycket fram emot att få se bilder där ifrån!

Svar: Älskar det!
Julia

2014-02-20 @ 12:48:44
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0