playerz.

 
Hej gänget. Jag sitter i soffan med lockat hår, huvudvärk och en jäkligt bra spellista in the making. Vilken låt får jag inte missa tänker jag och letar igenom hela spotify. Har käkat knäckemacka med gurka på, woop! Ikväll kommer Rickyboi och Jollan hit och käkar hemlagade hambugare, så värt att tänka på kommande fem timmar på älskade workie. Har varit ledig för länge nu, behöver längta hem till soffan igen för att njuta av den (alltså inte njuta av själva soffan då eftersom den är odrägligt oskön).
 

Jag har beställt en novell också. Vuxet va, eller? Väntar på sms från bokus om att den ska kunna hämtas i ett litet paket här i närheten. Den är bara 20 sidor och heter Djuret. Niotillfem har skrivit den och jag kommer säkerligen älska den. Har inte vågat mig på att läsa något sen Kristian Gidlunds postumt utgivna bok. Ska dock plöja så många fina i Asien, bara tre veckor kvar nu! Nej, nu är det dags för lite fil och musli och sen cykla till jobbet. Ha en grejt dag och lyssna på bra musik (bilden är weheartit). Tja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0