lite innan godnatt.

Sitter i soffan lite för pigg. Klockan är ju över tolv men jag är ledig imorgon och så råkade jag ju somna till ljudet av av Michael och Richard som spelade COD förut... I TVÅ timmar. Ganska trött tjej som inte kunde sova alls inatt på grund av nervositet och ont i huvudet. Hatar att slänga mig mellan täckena och fylla de få stunder av sömn med drömmar om att komma försent. Så nu sitter jag här lite för pigg och tuggar på några physalis och vill boka tågbiljetter. Känner mig så grymt nöjd med att vi hittat flygbiljetter till och från Thailand för 11 000 tillsammans. Så grymt jäkla bra och skönt att ha det betalat och nu bara kunna fokusera på roligare "utgifter". Som paraplydrinkar, dykning och hink&spade. Snart är vi där! Nu gäller det bara att kamma in så mycket jobbpass som möjligt för att ha någon vettig livsstandard när vi kommer hem också...
 
Nu ska jag i alla fall krypa ner bredvid min man. Lyxen i det alltså! I morgon väntar tvätt, mer tågbokning, träning och häng med Lizz. Och ja, någon slags innebandy på kvällen tydligen, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0