en tisdag vecka 9.




Sitter i den gröna soffan på förskolan och äter långsamt ett geléhjärta. Har lite välbehövlig rast efter att ha varit här sen halv nio i morse. Jag gillar att vara här,  jag trivs bland de få barnen. Idag har vi varit ute hela förmiddagen i solen också, man bara "vart har du hållit hus??!!!" Så sjukt gött att dessutom vakna av en solröd himmel och cykla hem innan den går ner. Detta ljus alltså, starkaste drogen. 

I övrigt jobbar jag varje dag den här veckan ovanpå alla reseförberedelser, träningar och familjeavsked. Igår somnade jag och M innan klockan elva efter två Heroes-avsnitt, det liksom bara händer inte oss egentligen. Skönt dock! Även klart nice att lönen trillade in idag. Nu vill jag bara hålla i den tills vi åker. 



PS. Använder snapchat nu, heter julviva. Knut är tydligen min bästa vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0