dagis, dans och inventering.


Är på förskolan Vitlöken och jobbar idag, himla spännande och kul. Har saknat att få jobba med barn. Har redan idag fått höra: 

1. Du har svart hår som växer ut på ditt ljusa (om min utväxt). 

2. Du är ju inte ens en vuxen (vet inte om det är bra eller dåligt). 

3. Bor du ens i Sverige. 


Igår var jag ledig och hängde med Helena och Linn på stan. Det är kvalité det. Köpte ringar för 40kr, åt skagenbaguette och snackade sönder munnen.  Sen åkte jag hem och gjorde scones som Mikey fick smaka när han kom hem, vrålgoda!!!!!! Stressade sen till gymet och gick på awesome Body Jam. Hade glömt sport-bh och handduk.............. Inventerade sen på twilfit med Marie, Maguie och Maria. Marie hade köpt pizza och Cola så det hela gick ändå ganska fort. Helt jävla bra dag alltså!!

Observera att jag inte skrivit något om den FANTASTISKA solen igår. Förrän nu då..... Pussa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0