myskräftis och dagen s.




Igår drog vi på kräftskiva nummer två för helgen, hemma hos Julia och Philip (eller ja, Julias föräldrar eftersom de är hemma i karlstad). Alltså my GAD vad jag älskar skaldjur. Låt det alltid vara säsong och låt mig få pengar i överflöd att köpa för! Är heller inte så kräsen utan duktig på att både äta svindyra fina havskräftor och kinesiska för 79kr på Coop. Och kolla vårt bord, SÅ mycket gott! När jag någon gång 20 minuter efter att alla andra slutat äta också slutade upp spelade vi spel och åt godis. 

Idag har jag söndagsångest. Inte för att jag drack för mycket eller något sådant. Men bara för att jag sov för länge och ändå är trött, för att jag är på dåligt humör, för att våra cyklar och bil är på tre olika ställen. Ah, Michael steker pannkakor och jag deppar under mitt täcke i soffan. Hur patetisk får en bli i sitt i-landsproblem? Jaja. ska bli gott med pankisar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0