wild, blonde and sick.

Ser ni pianot i bakgrunden?! Har försökt lära mig Levels av Avicii hela morgon, går ju sådär faktiskt. Är i alla fall nuduschad, har betalat alla mina räkningar och ätit fyra kex. Hatar att bestämma om en är frisk eller inte. Är fortfarande svullen som om jag hade en fyramånadersbebis där inne meeeeeen det kan ju inte få hindra mig från att dra in lite cash. Dock så kan illamåendesdöden. Har försökt städa lite också eftersom världens finaste frisör Pernilla kommer hit och bor i helgen när jag är borta. Vissa är ju hurtiga och springer Lidingöloppet.... Själv ska jag mumsa kräftor, vara paniknervös över att träffa nya människor, göra bort mig, träffa en viktig person, somna i soffan på Arnön, bråka med min bror och dricka en eller annan öl. OM jag blir frisk alltså. Är jag ens sjuk? Blev jag matförgiftad? Igår hade jag ont i mina ögonlock, är det ens möjligt? Ska vila lite nu. Hejdå roligaste bloggaren i stan.....

Kommentarer
Postat av: nadja

Va inte nervös,vi gillar dig redan :)

Svar: Hur glad blir inte jag på en skala???!! Och blir så glad av att du också har en blogg ju :)
Julia

2013-09-26 @ 01:04:13
URL: http://nadjaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0