träningstjejen.


Jag tog mig till Sats förut. Lallade runt, svettades, pustade, dödade min rygg, tappade en femkilosvikt,  lyssnade på Filip och Fredrik osv. Var så jäkla skönt faktiskt, något jag kan säga eftersom jag aldrig vågar ta i till hundra procent när jag är själv. Tråkig egenskap. 
Knäppte också en bild på min utstående mensmage (mm härliga ord) som ändå såg sjukt deffad ut, win. No hate på den nu. 

Har nu precis vräkt i mig en sån där korv med risgrynsgröt, så himla gott! Har även dressat om och ligger utsträckt i soffan redo för film och chill. Härliga lediga dag!



Kommentarer
Postat av: Julia L

Jag saknar att träna med dig. Jag saknar DIG!!

Svar: Åh apelsin i bastun efter ett hårt pass, OM jag saknar.
Julia

2013-09-17 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0