Tråkigheter.

Har börjat morgonen med att rensa Facebook på ytterligare några "vänner". Jag klarar helt enkelt inte av när man delar både smygrasistiska och även öppet rasistiska länkar, bilder och texter på Facebook. Jag klarar inte riktigt av att se det det, och jag klarar oftast inte av att säga ifrån. Så då försvinner de. Och hamnar man i samma umgänge för en kväll igen sen, ja då är det jävligt akward men då vet jag var personen står. Senast jag sa ifrån till en "vän", blev jag nerkörd och var ledsen i en vecka. Ledsen för att enligt mig är ju den här människan blind/naiv/dum i huvudet etc om han inte kan vara medmänsklig nog att inse att vi som inte lever i ett krigshärjat land borde ta emot och hjälpa de som gör. Ska fan sluta med facebook, tänker jag varje gång. Men jag tror att en behöver se skiten för att inte glömma att den finns.
Skön morgon.

Men hoppas att ni är några fler som känner som jag, eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0