större än vi är nu, lär vi aldrig bli.

Julia och jag kastar oss in på Grönan där det luktar popcorn, varm asfalt (oberoende av värme eller iskyla) och sockervadd. Efter toabesök inne i Grottan hittar vi vår plats bredvid Eclipse och framför karlstadvänner. Det är långt bak vi ser hela scenen och det är dansvänligt. Så kommer han. Mannen i mina drömmar. 
Oskar gör entré. 
Och med honom, låten Genom Eld. ÄLSKAR'N! 
Vi dansar i en timme. Jag dansar så jag måste ta av mig nya snygga västen och mitt under "25" skriker Julia - det är du om 3 år. Det var väl förstås jävligt deppigt men allt om allt var jag så jäkla lycklig under den svarta konfettin. Jag kunde varenda textrad, varenda tempoökning. Jag dansade med Julia vid min sida. Jag halsade en öl påväg till färjan. Jag kramade om Sara på en uteservering. 

Jag köpte mozarella, croissanter och chips med Julia och åkte hem vid halv elva. Trötta och jag hade mensvärk. Tjoho coola katter vid 22/21. 
Somnade i soffan till Pretty Woman innan tolv, bäst ending ändå. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0