ska drömma om att klyva ytan.

 
Min lördag blir inte coolare än misslyckade kakor (mormor nu har det gått för långt) vilket resulterade i degätande, skypedejt och några avsnitt modern family. Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma om turkost vatten fyllt med levande koraller, busiga fiskar och små blommor som krymper när man simmar nära. Att säsongen då bad i Sverige är tänkbart börjar falla bort gör mig lite ledsen. Det är verkligen något av det bästa jag vet. Tur då att badhus finns och att jag älskar klor, bastu och att ta ut mig mellan kanterna. Sov gott nu gänget och dröm om det ni älskar (ostvarning, cheesy alltså). puss
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Men tack så jättemycket Julia! Det var ett bra tag jag hade utställning nu fast det är ju drömmen!

2013-09-22 @ 12:25:24
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0