ser jämt lite deppig ut.

Det gick så jäkla uselt på träningen idag. Klev in på passet alldeles kall och ouppvärmd, hann bara typ fem minuter på bandet eftersom jag var sen. Sen hade jag käkat dåligt och hade ingen energi. Orkade ingenting och kroppen ömmade av träningsvärk. Min bålstyrka är så jävla svag. Varför varför varför har inte jag spelat en lagsport sen jag var sju?! (Face it Julia fotbollen passade ju inte som handen i handsken när domaren ständigt blåste för skadade ben och motståndarna kastade gliringar mot ditt fula spel). 

Jag pallar inte. Det är dags att träffa en PT, aka min stora skräck. Hen kommer upptäcka att jag bara går på gymmet (och pröjsar 460kr) för att kunna instagramma typ. Jag vill ju bli stark, jag vill orka bära soffor, stå upp en hel dag, vandra i fjällen, åka skidor i pappa och Max tempo, ligga, cykla från Ropsten och hem utan stopp, spela fotboll i en park UTAN att behöva andas brikanyl/dö av flämt/svettas ihjäl. 

Kollar på the last song och grinar typ istället. Tänkte skriva ner alla mina blandade tankar om mileys nya musikvideo men det slutade med att jag blev ledsen över att det är slut mellan henne och Liam så satte på filmen de blev kära i istället. 
Med den logiken avslutar vi detta inlägg med en sänkt gymjulia. 



Kommentarer
Postat av: Sarre

Att ge upp, är att förlora mot sig själv.
Du har viljan, du kan! Heja heja jullster!

Svar: <3
Julia

2013-09-18 @ 00:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0