lördagsmorgon.


Godmorgon fina! Idag skiner solen och jag vill vara ute på Arnön och grilla korv och ta sommarens sista bad (omg crazy). Men är ju kvar i min betongdjungel och har fem timmars jobb på schemat så det får bli en annan gång. Vaknade för övrigt upp i soffan nu men somnade inatt i Julie och Freds säng. Vaknade dock till inatt och då hade Fred kommit hem och de låg och samsades om en halva av sängen så jag var bamhärtig och gick till soffan. Julia kom ut någon minut senare och stoppade om mig med täcke. Världens bästa. 
Men hörrni, gör något fint av denna lördag! Cheesy jag vet men det måste ju sägas. Mys med kompisar, drick champagne, ät långfrukost, gosa med hunden, köp den finaste jackan, ät choklad. Gör det! Hörs sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0