en såndäringa lista.

Vilket är ditt bästa sommarprat?
 
 Svårt, borde lyssnat på massa fler på grund av att det är typ det mysigaste som finns. Blev i alla fall oerhört rörd av Kristian Gidlund som skriber ikroppenmin.  Ska jag välja något annat älskade jag ju Filip Hammars.
 
Vilken är den bästa kombinationen av två saker du vet?
 Kan vara en iskall corona med en lime i!!! Eller hundgos och mysig filt. Eller kyssar och fniss.
 
Vad gjorde du för exakt fem år sedan?
Det var mera höst då och jag bodde på Rygatan i Karlstad och samlade kastanjer utanför mitt gymnasium. Hittade en ganska stor! 
 
 När var du avundsjuk på någon senast?
Typ någon minut sen när jag kollade på Underbaraclars blogg, hon har precis varit utomlands och det verkar ju jämt görnajs.
 
Har du något onödigt du gör?
 Äter chips...
 
Kan du visa en bild på något jättebra?
 Hallon&mangosmoothie. OMNOMNOM. 
 
Vad är det sämsta med denna vecka?
Vi kan inte ses.
 
Vad ska du göra resterande dagar av denna vecka?
Jobbar torsdag, lördag och söndag. Ska på kräftskiva i morgon, till Grönan på fredag för Oskar Linnros ska spela och jobbmöte med Julls på söndag. Bra jäkla vecka!
 
När hade du hjärtklappning senast?
Kan ha varit när jag ramlade på det där jäkla danspasset. 
 
Vad ska du göra i höst?
Oj oj oj kära vänner om jag bara visste. Ska ju jobba på som vanligt och försöka dra in lite pengar eftersom kontot ekar tomt eftersom jag förväntade mig lite CSNpengar vid denna tidpunkt. Nu får det blir jobb istället. Ska också försöka att engagera mig igen i något jag tycker är kul, få vara med och påverka och bestämma lite! Kanske något djurigt eller en repris på tjejjouren, ska leta massa tips och sånt! Vill också vara extremt mycket i Karlstad, dricka varm choklad, bli full med kompisar, spendera de få slantarna som finns på en weekend någonstans och träffa min mormor. 
 
Vad är det konstigaste du gjort för kärlekens skull?
Ljugit för mig själv att det är precis sådär för alla andra par också. Att de också är rädda om den andra blir arg. Att jag hållt tyst när jag skulle öppnat munnen. Att jag kröp ihop när jag skulle försvarat mig. 
 
Vad borde du göra men orkar bara inte?
 
Träna, som alltid.
 
Vad har du i ditt kylskåp?
Messmör, gurka, sockerärtor, parmesanost, mjölk, jäst, flädersaft, senap, ägg tror jag!
 
Kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
Ska baka bullar!!!
 
Lista av braiga niotillfem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0