cykling.

Cyklade precis Larsbergsvägen-Ropsten. Så himla u n d e r b a r t! Träden som fortfarande är gröna, vägen som böljar nerför och Östersjön som kommer upp på vänstersidan. Det känns som hemma på en cykel. Solen gjorde mig dock varm så om jag ska cykla dit på väg till jobbet får jag ta det lugnt, dock ska det ju bli höst på torsdag med 8 grader så vi får väl se. Är kanske inte alltför pepp för vägen hem, vi snacka branta uppförsbackar... Men det lär ju bli bra vardagsmotion. Och bra uppvärmningen för dansen ikväll!

PS. Alla på tuben vill att det ska vars höst. Jackor, kängor, halsduk. Jag förstår dem lite. Men ändå, jag looovar att det kommer tid för varma kläder i Sverige även denna vinter.


Kommentarer
Postat av: Maja

Håller verkligen med ditt ps! Liksom, alla har tjatat så om sommar, och när den väl håller i sig så länge den bara kan börjar folk med höst? Nej, förstår inte...

2013-09-09 @ 20:48:45
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0