bloggar du borde läsa.

Alltså, håller ju på att läsa av hela internetet typ. Hittade några nya som gamla som behöver mer kärlek i form av länkning tänkte jag.
 
Men are objects, alltså jag freakin älskar denna tumblr. Älskar män. Älskar sättet de vänder på samhällets syn på vilka som är subjekt, feminism för alltid. Älskar också denna bild de la ut. 
 
iekw, alltså Ida Ekwall. Har en baby som heter Stella som jag vill ha. Hon skriver också jävligt jävligt bra (Ida då alltså, inte bäbisen). Stella ser ut såhär typ. Ida kommer också byta ställe att blogga ifrån snart så vi måste hålla koll!!!!!!
 
Annicka som jag träffat en gång i Aspudden för kanske två år sedan men som jag gillar så mycket. Gillar i princip alla hennes bilder på instagram och hittade idag hennes blogg (LYCKA). Så in och läs om rymden, kokta ägg och kolla på hennes vackra bilder. Hon ser ut såhär!
 
hej så länge! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annicka

Tack för att du gjorde min dag med din fina kommentar!
Jag vet, det är egentligen lite tokigt att vi bara slagit våra kloka huvuden ihop en enda gång. Jag diggar ju allt du håller på med också, haha! :) Och nu har ju jag (utan vidare svårighet eftersom du lämnade en länk) lurkat ut att du också har en blogg (sparar i favos). Wie!!:)
Ha det grymt! Kramis

2013-09-11 @ 00:08:43
URL: http://annickalinnea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0