bästispepp.

Var hos Julia förut. Min underbara bästis som var sjukis och låg och snorade. Satan vad lyckligt lottad jag är. Den människan tar mig från bottennivå upp till närmaste andningshål på sekunder. När jag gnäller om livet i vanlig manér så säger hon de där orden "du måste göra det DU vill, det DU blir lycklig av". Är ungefär så trött på de orden att jag spyr, vilket hon ju självklart snappar upp. Istället börjar människan bena i vad jag tycker är kul. Vi slutar på heltidsjobb som mamma, professionell bloggare eller hunddagisägare. Så jäkla perfekt! Nej men ärligt, tjejen ger mig kött på benen, mod i hjärtat att våga och en del fniss när hon även tillägger "du har ju den roliga resan framför dig där du ska hitta vad du vill göra med ditt liv".
Jag har redan idéer nu. Kom igen onsdag, kom bara, jag ska ta dig.


Kommentarer
Postat av: Bästis

Jag älskar dig! Älskarälskarälskar dig!

2013-09-04 @ 07:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0