bästisbild nummer 373.

 
Julia har hjälpt mig med lite smågrejer (hehe okej stora grejer juls) med bloggisen ikväll. Jag bjöd på broccolisoppa och kanelbullar som lön. Är nöjd med att ha en IT-ansvarig som bästis. För övrigt överlevde vi passet 30-20-10 på gymmet ikväll. Nästan kul faktiskt! Intervallträning på cykel där du kör 30 sekunder medeltempo, 20 sekunder relativt hårt med högt motstånd/tempo och 10 sekunder helt jävla crazy bananas. Upprepa fyra gånger, paus, upprepa två set till. LOVELY. Nu ska jag sova, hoppas ni också gillar nya utseendet! pussokram
 
PS. Hur coola är julia och jag? 2010 var tydligen året av fest. 

Kommentarer
Postat av: Bästis

Haha! Och tydligen året av rött hår... Löv you <3

2013-09-19 @ 10:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0