tycker om hösten ändå.

 
 
Det blev en promenad utmed Östersjön. Inte så lång men tänker att jag nu i alla fall rört på mig, kommit ut i friska luften och hållt en löfte till mig själv (att alltså träna lite). Slängde på lite utfall och magövningar vid hemkost och har nu ätit korvstranganoff och sallad. Ska duscha varmt nu och sen klä mig tänker jag. Kan bli ett pitstopp vid soffan i täcket, vem vet. Det gör heller inte så mycket, en ska vara snäll mot sig själv som Clara alltid säger. Plockade ett höstlöv och luktade på också. Lika mycket terapi som att bara tänka på vart jag ställer ner fötterna och på hur gosig hunden är som plötsligt (och i storlek som en mindre björn) hoppar vid mina fötter är. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, det HOPPAS jag att du kommer! Nejdå, men det vore jättekul om du ville det verkligen! Det ska vi allt kunna ordna i framtiden :)

Svar: För övrigt, om jag flyttar hem till karlstad, då kanske vi kan ses någon gång? :)
Julia

2013-10-09 @ 19:13:31
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Maja

Vilken TUR att jag råkade klicka mig in på det här inlägget igen för annars hade jag aaaldrig sett ditt svar, då hade du bara trott att jag ignorerade dig! Och det hade ju varit jättehemskt. Men JA! Det vore jättekul ju! Men också lite läskigt eftersom jag bara känner dig här ifrån och från insta. Men JA! Vill du ha mitt nummer? Du får göra vad du vill med det! Ifall: 073 81 50 112. Så kan vi säkert bestämma något lite enklare än typ genom bloggen.

Svar: Men vad lustigt, får inte du typ mail när jag svarar? Men ja, tycker också det är läskigt men du verkar så söt och rolig :) Jag kommer höra av mig okej! Kram o så!
Julia

2013-10-10 @ 22:03:12
URL: http://www.mla-text.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0