träning och käk.

 
 
Kom hem från gymmet förut, helt jäkla slut. Körde högintensiv träning med kondition varvat med styrka. Blev bandet i uppförsbacke, crosstrainern (för armarna) och avslutningsvis rodd. Däremellan blev det ben, bröst, rygg och mage! Där ser ni, jag kan faktiskt! När jag låg i bastun sen, helt jäkla döslut, tänkte jag att jag aldrig någonsin kommer bli sådär fit och tight som en tydligen ska bli. Någon gång kommer jag dock bli stark.
 
Blev i alla fall så att jag lagade broccolisoppa och pannkakor när jag kom hem. Kan vara det bästa. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Men guddd, vad gott! Funderade på pannkakor i morgon och nu har jag bestämt att det definitivt ska bli det. Förresten, önskar att jag också kunde ta mig i kragen och börja träna. Men det kommer aldrig hända...

Svar: Alltså pannkakor <333333 Och jo, du ser ut som en löpare!
Julia

2013-10-07 @ 21:28:38
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0