same same but different.


Detta händer just nu: 
Blev inringd till klockan elva istället, folk är extremt fredagsshoppingsugna, Carina på jobbet är sjuk och jag och Cecilia springer som galningar i butiken. Vi bara kör, hehe. Har träffat så extremt härliga kunder idag, de är värda ett helt eget inlägg. 
Fredagskänslan är ändå på topp, mamma kommer om bara några timmar ju så det är bara att kötta. Jag känner också på mig att det blir en öl sen!
Jag försöker peppa mig själv till en tuff grej jag ska göra nästa vecka. Ni kommer få veta, i promise. Nu ska jag ut i kaoset/djungeln igen. Hoppas er fredag är fab och att det snöar på er! 
Håll till godo med suddig lagerbild. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0