precis som alla andra en tisdagskväll.

 
 
Okej gänget vet ni vad? Jag är kvar i sängen. Med en kudde på huvudet. Har gjort pauser för matlagning, fruktsalladsgörning, borsta tänderna, toabesök, ett snabbt avsnitt new girl i soffan och planlöst stående på balansplattan - men annars har jag varit här hela dagen. Hade ju planerat att träna, gå en promenad, göra matlådor och kanske ta mig till stan. Men nej, jag spenderade dagen i sängen. GÖTT! Yes, tänker vara nöjd med det, jag har vilat mig i form, undvikit en kommande förkylning och tänkt igenom livet. Också ägnat mig åt att stänga av hjärnan med hjälp av 7 avsnitt new girl och tre avsnitt Glee. Så himla skönt med en ledig veckodag mitt i veckan, önskar alla kunde få det. Nu, efter cirka tolv timmars vakenhet endast, ska jag lägga mig igen. Prata med min M i telefon, längta. Sen imorgon drar jobbkarusellen med fyra dagars jobb igång igen. På fredag kommer mami dock! Bra bra vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0