när min mammas mamma är här.

 
Har mött upp mormor nu. Med vackra rosväskan, en påse full med mat (gotta love it) och en kasse med tidningar. Vi fixade ett SL-kort och åkte hem tillsammans, hela vägen till Larsbergsvägen. Där åt vi godaste räkrullarna som Nöne skickat med och så kollade vi på "i huvudet på Gunde Svan", älskar honom!!! Han grät dessutom tre gånger under programmet, det gillar jag. Sen har vi pratat igenom livet som alltid. Älskart. Nu ska jag faktiskt lägga mig tidigt så att jag orkar upp imorgon när lilla mormor vaknar. Fem timmar imorgon igen och sen en ledig lördag! Sov gott vänner!
 

Kommentarer
Postat av: Karro & King :)

Mysigt med mormor på besök! :)

2013-11-01 @ 10:31:40
URL: http://www.karroochking.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0