mami är här!




Mamma mötte upp mig på jobbet idag (haha igår pappa och idag mamma) vid stängning. Jag skyndade mig och sen gick vi Götgatan upp mot vårt mål: Jerusalem Kebab. Tog en varsin kebab med bröd, delade en cola och några friterade blomkålsbitar, heaven! Smålyssnade på männen bredvid, diskuterade helgens planer och prisade restaurangen. Efteråt drog vi på oss mössa (det är kallt nu!) och jacka igen och fortsatte upp i Görgatsbacken till Rebellen. Jag älskar den mataffären. Alltid så mycket kaos, billiga grejer och lustiga saker. Älskade att storhandla där förr när jag bodde i Nacka. Nu blir det bara ibland men då är det ännu mysigare. Fyndade i alla fall en Fanta med typ smak av wildberry för en femma, godast. 
Åkte sen hem till ön och en lägenhet där fastighetsägaren äntligen satt på värmen! Kollade idol och drack varm choklad med vispgrädde. Så himla mysigt att ha henne här! Imorgon ska jag jobba mellan 13.30 och 18.10 och sen har vi hela kvällen och söndagen på oss att mysa och göra Stockholm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0