hur dagen känts i bilder.

 
 
 
 
Vaknar halv elva och undrar varför tusan inte mamma väckt mig? Detta skulle ju bli vår lediga dag som skulle vara fylld med shopping, strosning på stan och qualitytime. Går in i vardagsrummet och märker att mami är sjuk. Hon kan få sån extrem huvudvärk, nästan som migrän, som gör henne så väldigt illamående och svag. Så idag har hon varit sängliggande från morgon till kväll stackaren. Sovit mestadels, ätit några potatischips, tittat lite på solsidan och på mig som städat. Japp för det har jag gjort minsann! Trots en enorm (känns åtminstone så) vagel som gör mig blind på högerögat. Men jag har i alla fall rensat ur min garderob, städat köket och badrummet (till och med bakom spisen!!) och däremellan hängt på balkongen med en stor kopp te för att samla d-vitamin i solen, provat vilka kläder som ska behållas, ätit chips och dipp och handlat lagerblad. Helt okej söndag ändå. Vill bara att mami ska bli bättre. Delvis mysigt ändå eftersom hon nu måste stanna eftersom hon inte kan åka tåg när hon mår såhär. Så där------- har ni min söndag. 
 

Kommentarer
Postat av: Bästis

Massa krya till mamma från mig!! PS. Hur cheeesy är det inte att jag kallar mig själv för bästis varje, och då menar jag VARJE gång jag kommenterar din blogg..?

Svar: Jag älskar det ju. Älskar det. Roligt att jag trycker på svara på detta inlägg, möjligheten att du kommenterat med din mailadress är ju lika med noll hehe
Julia

2013-10-20 @ 22:54:14
Postat av: Jonas

Vad är det man säger nu igen? En bild säger mer än tusen ord? xD

2013-10-21 @ 13:19:32
URL: http://thegamingground.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0