hejdå T.



Är ni redo nu då? ........

Igår sa jag upp mig på älskade Twilfit. För två år sen satte jag på mig den där lilla skylten och äntrade nervöst Huddinges butik. Och satan så mycket jag lärt mig sen dess. Om kassahantering, företagsekonomi och framförallt försäljning. Det svider att säga upp sig från en sån fantastisk butik och särskilt nu på Ringen där jag faktiskt trivs så grymt bra (trodde väl ingen i början?). Förhoppningsvis återser jag och Twilfit dock varandra snart. För vet ni varför jag sagt upp mig? 

Jag ska flytta hem till Karlstad. 

Kommentarer
Postat av: e

Oj! wow!
men karlstad har saknat dig! :)

2013-10-23 @ 12:37:22
Postat av: Julia L

Du är modig och grym. Karlstad kommer göra dig gott! ses snart <3

Svar: Du är underbar!
Julia

2013-10-23 @ 13:15:42
Postat av: Linda K

Men vem kommer nu att bli våran favvo vikarie!?!
Jag kommer att sakna dig!!!
Lycka till med allt <3

Svar: Men gud va gullig du är!!!!! Kommer sakna dig med och Birkamyntet. Boka in mig i november nu så jag får bjuda er på gofika! Kramar <3
Julia

2013-10-23 @ 20:01:47
Postat av: Maja

Näää men va! Spännande att flytta tillbaka igen ju!

2013-10-23 @ 21:04:00
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0