han den dära mannen.

 
 
Jag håller på att dö på att denna kille somnar på min arm, attackhånglar upp mig i sin systers bil, skrattar med min familj, kittlar mig på halsen, tar med mig till sin mamma, håller om mig, köper ljuslyktor till lägenheten vi ska bo ihop i, värmer ungsformar när jag har ont i magen, kysser mig på pannan osv. Är.så.kär. Hur tjatig är jag på en skala? Men som sagt, NYKÄR. 
 
I övrigt idag har jag svängt förbi Twillan och pratat med fina butikschefen Marie. Jag har spelat GTA och käkat donuts med Filip och Maria och ätit falukorv och makaroner framför reprisen av diggilo. Jämt görgött. Känner mig nästan lite förkyld men tänker att det botas med lite yollibox, min man och New Girl. Åh! Har även fått en gammal mjölkflaska av Ms mamma som jag nu ställt i kylen med kallt vatten i, Maria hade en sån hemma och blev sååååå inspirerad. Hoppas ni minns mig mvh längesen jag bloggade. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annicka

Alltså åh, mys!

2013-10-29 @ 11:30:37
URL: http://annickalinnea.se
Postat av: E

Åh, så fint att vara nykär. Fick lite pirr i magen av att bara läsa om det!

2013-11-02 @ 07:46:32
URL: http://nobodyputsmybabyinacorner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0