håller hjärtat intakt.


Saknar ni mig? Jag cyklar på höstlövsfyllda gator och handlar ekologiska havregryn. Lyssnar på Chister i P3 och glider runt i mina nya manchesterbyxor. Luktar på mammas rosor som hon fick på hennes och pappas förlovningsdag. Myser i Ms gröna rugbytröja och spelar kort med lillebror. Fikar med Lizz på nya stenungsbageriet och äter orimligt mycket stjärnor. Funderar på framtiden, det kommer några tårar, njuter av nutiden och skrattar mer än möjligt. Tittar ut genom köksfönstret och tittar efter Volvon. Lyssnar på ny musik, doftar ny parfym. Biter av mina naglar när jag bokar tågbilett, längtar efter min andra hälft J. Det har gått en vecka och imorgon åker jag till Stockholm. Det krossar mig. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0