fredagsfrillen.

 
 
Tjena. Det blir PH idag också, men ni nöjer er eller hur för ni är azm?
Det är FREDAG för alla som missat, bästa bästa bästa dagen i veckan. Är hemma på Brogatan, mamma är fortfarade sjuk så håller henne sällskap + världens bästa lillebror. Okej nu är han sämst för han vägrar skjutsa mig till Norrstrand så jag kan hämta min glömda plånbok.... 
 
I alla fall ska äta lite god torsk nu och sen åka ner på stan och fixa lite grejer inför ikväll (maskerad hos Nadja, wiho!). Ska även besöka min lilla Mary på Monki och kolla upp den där matmarknaden mamma pratar om. Klockan fyra ska jag vara färdigduschad och fräsh som en ros för då jag ska träffa Julia och Philip!!!! Längtat en del ja. Efter det möts det upp med Michael, Julie och Fred för lite alkoholintag. Ska dock vara sharp för imorgon är det Boda Borg! Nu behöver jag sätta igång. Har som ni ser pojkvänströja, rufsigt hår och nytt läppstift från mamma. Ej okej fredagsoutfit på stan. 
 
P.S Har ni ett jobb åt mig i Karlstad (vem har inte det i bakfickan) så är det ju bara att hojta. Puss. 

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

åh så fin header du har.

2013-10-26 @ 18:19:37
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0