en vanlig (jäkla) kväll.

 
Jag gör saker jag inte borde. Äter relativt okej middag med äggröra, halloumi och bacon. Får sockersug, äter lite äppelmos innan jag ser att det är fullt med mögel på locket........ OTUR. Läser bloggar, lyssnar på youtube,  bloggar själv, tänker på hur bra det gick på jobbet, är överlycklig över grejerna jag fick för att fina Pernilla fick bo här osv.
Borde:
1. packa upp min väska
2. packa en annan väska pga åker till LINKÖPING imorgon, ni ser, är inte hemma mycket. Stannar dock bara en natt men hinner ju gosa med mormor plus två babysar. Alla mina kompisar har flyttat därifrån :'(
3. Diska
4. Lära mig Stay eller Levels på piano
5. Sova tidigt
 
Är sugen på mer äppelmos. Fan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0